KAUBA- JA HINNAINFO

  • Kõik www.scudotex.ee e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
  • Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  • Tellimusele lisandub kauba kohaletoimetamise tasu, välja arvatud juhul, kui klient valib võimaluse tellitud kaubale ise EPP OÜ Tallinna müügiesindusse järele tulemise.
  • Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas makselingi kaudu. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  • Tellimusi saab e-poes esitada nii anonüümse kliendina kui püsikliendina sisse logides.
  • Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
  • Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
  • Klient kinnitab ostukorvi, kinnitab müügitingimustega nõustumise ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, kontrollides enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
  • Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  • Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
  • Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
  • Sooduskoode on võimalik kasutada kampaaniate raames. Sooduskoodid avaldatakse www.scudotex.ee veebilehel või ScudoTex tugisukas Facebooki kontol.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupa saab tellida SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaati, kliendi poolt märgitud aadressile või EPP OÜ Tallinna müügiesindusse.

Kauba kättesaamine EPP OÜ müügiesindusest Tallinnas.

  • Kauba väljastamine toimub müügiesinduse lahtiolekuaegadel esmaspäevast reedeni 9-17ni, Joa 3, sissepääsuga Oru bussipeatuse poolt.
  • Kaup saabub müügiesindusse 3-6 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist ning kauba kohalejõudmisest teavitatakse klienti e-kirja teel.
  • Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
  • Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  • Kauba tellimisel kättesaamiseks EPP OÜ Tallinna müügiesindusest ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
  • Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

  • Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.90 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 35 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
  • Ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati 3-6 tööpäeva jooksul.
  • Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  • Saadetise teekonda on võimalik jälgida transpordipartnerite kodulehel:

http://uus.smartpost.ee/

https://www.omniva.ee/

  • Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  • Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kontroll

  • Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumatavõi lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
  • Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
  • Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

TAGANEMISÕIGUS

  • www.scudotex.ee e-poest ostetud tooted on võimalik tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.
  • Tagastamiskulud kannab EPP OÜ.
  • Kauba tagastamiseks kirjutage aadressile myyk@epp.ee.
  • Kirjas tuleb märkida toote kood, nimetus, toote kogus, arve nr, kontaktandmed ja arveldusarve, kuhu raha kanda.
  • SmartPOSTi  ja Omniva pakiautomaadist kätte saadud tooted saab tagastada ka sama pakiautomaadi kaudu, kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel.
  • EPP OÜ Tallinna müügiesindusest kätte saadud kaubad saab tagastada müügiesindusse.
  • Raha tagastame 14 tööpäeva jooksul peale tagasi saadetud kauba jõudmist EPP OÜ-ni.

Tagastada ei ole võimalik tooteid:

  • mille pakend on rikutud
  • toode on kasutatud
  • pakendist välja võetud pesu ja kosmeetikat
  • kui toode on valmistatud tellija isiklikke vajadusi või tellija tingimusi silmas pidades

PRETENSIOONI ESITAMINE

  • Ostjal on õigus esitada EPP OÜ-le pretensioon toote mittevastavusel lepingus esitatud tingimustele.
  • Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
  • Pretensiooni esitamiseks kirjutage aadressile myyk@epp.ee.
  • Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  • Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
  • Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul alates selle jõudmisest EPP OÜ-ni.

PRIVAATSUS

  • Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
  • Kõik EPP OÜ veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  • EPP OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  • Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist www.scudotex.ee veebipoe andmebaasist.
  • Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse ning müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.