Veebipoe www.scudotex.ee (edaspidi Veebipood) omanik on EPP OÜ (registrikood 10053090), asukohaga Pärnu mnt 7a, Karksi-Nuia, Mulgi vald, Viljandimaa.
KAUBA- JA HINNAINFO
- Kõik www.scudotex.ee e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
- Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Tasumine toimub Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
- Tellimusele lisandub kauba kohaletoimetamise tasu. Kohaletoimetamise tasu ei lisandu, kui tellimuse kogusumma on 29 € või kui klient valib võimaluse tellitud kaubale ise EPP OÜ Tallinna müügiesindusse järele tulla.
- Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas makselingi kaudu. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
- Tellimusi saab e-poes esitada nii anonüümse kliendina kui püsikliendina sisse logides.
- Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
- Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
- Klient kinnitab ostukorvi, kinnitab müügitingimustega nõustumise ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, kontrollides enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
- Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
- Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.
- Sooduskoode on võimalik kasutada kampaaniate raames. Sooduskoodid avaldatakse www.scudotex.ee veebilehel või ScudoTex tugisukad Facebooki lehel.
KOHALETOIMETAMINE
- Kaupu saadetakse üle Eesti.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
- Kaupa saab tellida SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaati, kliendi poolt märgitud aadressile või EPP OÜ Tallinna müügiesindusse.
Kauba kättesaamine EPP OÜ müügiesindusest Tallinnas.
- Kauba väljastamine toimub müügiesindusest aadressil, Joa 3, Tallinnas. Sissepääs on Narva maanteelt Oru bussipeatuse poolt.
- Tallinna müügiesinds on avatud eelneva kokkuleppe alusel.
- Kaup saabub müügiesindusse 3-6 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist ning kauba kohalejõudmisest teavitatakse klienti e-kirja teel.
- Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
- Kauba tellimisel kättesaamiseks EPP OÜ Tallinna müügiesindusest ei lisandu summale kohale-toimetamise tasu.
- Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendri-päeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Kauba kättesaamine pakiautomaadist
- Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.90 €. Juhul, kui tellimuse kogusumma on üle 29 €, kohale-toimetamise tasu ei lisandu.
- Ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati 3-6 tööpäeva jooksul.
- Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
- Saadetise teekonda on võimalik jälgida transpordipartnerite kodulehel:
http://uus.smartpost.ee/
https://www.omniva.ee
- Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile kõik müügilepingu alusel saadud summad viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Kauba kontroll
- Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata või lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
- Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
- Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
TAGANEMISÕIGUS
- Scudotex.ee e-poest ostetud tooted on võimalik tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: Taganemisavalduse tüüpvorm ning saata see e-posti aadressile myyk@epp.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kirjas tuleb märkida toote kood, nimetus, toote kogus, arve nr, kontaktandmed ja arveldusarve, kuhu raha kanda.
- Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu.
- SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadist kätte saadud tooted saab tagastada ka sama pakiautomaadi kaudu, kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel.
- EPP OÜ Tallinna müügiesindusest kätte saadud kaubad saab tagastada müügiesindusse.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kui ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 puudub taganemisõigus:
- intiim- ja hügieenitoodetel, kosmeetikatoodetel, pesutoodetel, sukkadel ja ortoosidel, kui vahetu pakend on avatud;
- taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
LEPINGUST TAGANEMISE TAGAJÄRJED
- Kui Te taganete kõnesolevast lepingust, tagastame Teile kõik Teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Teie valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Teie otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutasite makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui olete sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Teile sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
- Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või Tarbija on esitanud Müüjale tõendid, et ta on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui Lepingu esemeks olev kaup on pakendatud, tuleb see Müüjale tagastada originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud). Pakend tuleb avada ettevaatlikult. Kaubalt ja kauba pakendilt ei tohi eemaldada ühtegi hoiatusmärki, kleebist, triipkoodi, seerianumbrit ega muud kauba kontrollimiseks vajalikku infot.
PRETENSIOONI ESITAMINE
- Ostjal on õigus esitada EPP OÜ-le pretensioon toote mittevastavusel lepingus esitatud tingimustele.
- Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 1 (ühe) aasta jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
- Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
- Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
- Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
- Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul alates selle jõudmisest EPP OÜ-ni.
- Pretensiooni esitamiseks saatke e-kiri aadressile myyk@epp.ee või helistada telefonil: +372 512 6403
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile myyk@epp.ee või helistada telefonil: +372 512 6403
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
PRIVAATSUS JA OTSETURUNDUS
- Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
- Kõik EPP OÜ veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
- EPP OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
- Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist www.scudotex.ee veebipoe andmebaasist.
- Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse ning müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.